Studije slučaja
Kompanija Visaris, jedini domaći proizvođač savremenih digitalnih rendgen aparata u Srbiji angažovala je Earth Communications za prezentovanje javnosti svog novog multifunkcionalnog digitalnog rendgena poslednje generacije VISION C.
Zadatak
Trebalo je organizovati komunikacionu kampanju koja bi bila usmerena na stručnu javnost ali i prezentovanje mlade domaće kompanije celokupnoj domaćoj javnosti čiji je novi sofisticirani digitalni rendgen vrlo konkurentan uvoznim rendgenima, kako po visokotehnološkim karakteristikama i višestruko manjem zračenju u odnosu na analogne rendgene, tako i po ceni izrade.
Šta smo uradili
Earth Communications je organizovao ciljane intervjue sa rukovodiocima kompanije Visaris u biznis nedeljniku Ekonomist i medicinskom mesečniku White gde su plasirane ključne informacije o benefitima domaće sofisticirane visoke tehnologije. Organizovali smo i dva vezana događaja svečanog puštanja u rad novog digitalnog rendgena u najvećim srpskim centrima u Nišu i Beogradu kako bi se u najkraćem roku pokrili svi lokalni i nacionalni mediji u Srbiji ali i interno informisali najznačajniji centri radiologije u Srbiji. Integrisanim pristupom plasirane su ključne informacije prema svim interesnim grupama.
Rezultat
Dva intervjua za ekonomski nedeljnik Ekonomist i specijaliziovani medicinski časopis White. 20 TV priloga, 10 radio izveštaja, 17 objava u štampanim medijima i 32 online objave. Ukupno 79 objava.
Možemo i vama da pomognemo. Kontaktirajte nas već danas.
Klijent je rekao…
„ Veoma bitna kampanja za naše poslovanje i veoma dobro uradjen posao sa ogromnim odjekom u javnosti.”
Marko Petrović, Generalni direktor, Visaris