Studije slučaja
Zadatak
Festival kineske kulture angažovao je Earth PR za pripremu i realizaciju komunikacione kampanje tokom dva izdanja Festivala 2015 i 2016.godine. Zadatak je bio da se organizuje integrisana medijska kampanja koja bi kombinovanjem digitalnih i klasičnih medija došla do nove publike.
Šta smo uradili
Kombinovanjem digitalnih media kanala na internetu u interakciji sa klasičnim (štampanim, TV i radio) medijima uz ciljano oglašavanje na internetu prema ljubiteljima kineske umetnosti uspeli smo da angažujemo publiku različitih godina i interesovanja. Od predškolaca, školaraca, studenata, do ljudi u srednjim i zrelim godinama.
Rezultat
Poseta 150 medijskih ekipa i 10 TV priloga, 20 radio izveštaja, 30 objava u štampanim medijima i 90 objava u online medijima. Preko 15000 posetilaca uživalo je na koncertima. Preko 400 000 ljudi je upoznato sa sadržajem.
Možemo i vama da pomognemo. Kontaktirajte nas već danas.
Klijent je rekao…
„Želim da se zahvalim agenciji Earth PR na velikoj pomoći u negovanju naše publike kao i stvaranju izuzetnog ambijenta koji je doprineo da Festival Kineske Kulture zauzme svoje mesto u kulturnoj mapi grada Beograda.”
Predrag Kuzmanović, zamenik predsednika Skupšine opštine Savski venac