Studije slučaja
Zadatak
Osmisliti jedistveni PR sadržajni događaj koji će povezati nauku, kulturu, državne institucije, privatni sektor i aktivirati i angažovati ciljene grupe od predškoaca, osnovaca, srednjoškolaca, studenata odrasilih i penzionera. Povezati klijenta sa Muzejem nauke i tehike na unikatan način i dopireneti jedinstvenim istorijskim naučnim sadržajem u percipiranju javnosti i motivisanju novih mladih naučnika.
Šta smo uradili
Organizovali smo jedinstvenu izložbu sa istorijkim naučnim prikazom od začetaka naučnih istraživanja X ray talasa i istraživanja Nikole Tesle i Mihajla Pupuna, pronalaska rengena, sve do današnjih dana i digitalne radiologije koju razvija renomirana kompanija Visaris. Objedinjavanjem eksponata i prezentovanjem sadržaja putem klasične postavke i upotrebom najnovijih digitalnih sadržaja VR, digitalnih edukativnih igrica, prezentacione sinomuzike (originalna primenjena muzika za izložbu) , 360 foto prezentacije i interaktivne postavke.
Kombinovanjem digitalnih media kanala na internetu u interakciji sa klasičnim (štampanim, TV i radio) medijima uz ciljano oglašavanje na internetu uspeli smo da angažujemo publiku različitih godina i interesovanja. Od predškolaca, školaraca, studenata, do ljudi u srednjim i zrelim godinama. Tokom izložbe organizovana su i dva stručna predavanja koja su bila povezana sa samom izložbom. Predavanje o procesu od ideje do patena Zavoda za intelektualnu svojinu republike Srbije, i drugo predavanja o digitalnoj radilogiji koje su održali stručnjaci kompanije Visaris. Oba predavanja su orgainzovana za studente beogradskog univerziteta.
Rezultat
Poseta 60 medijskih ekipa i 10 TV priloga, 20 radio izveštaja, 30 objava u štampanim medijima i 90 objava u online medijima. Preko 15000 posetilaca posetilo je uživi izložbu. Preko 200 000 ljudi je upoznato sa sadržajem.
Digitalni sadržaj postavke – Pogledaj:
Možemo i vama da pomognemo. Kontaktirajte nas već danas.
Klijent je rekao…
„Organizacija ovakve značajne izložbe i uspostavljanje saradnje izmedju naše kompanije i Muzeja nauke i tehnike donelo je mnogo benefita našoj struci i širenju visokotehnološkog znanja i svesti prema neograničenim mogućnostima nauke.”
Marko Petrović, CEO Visaris