Studije slučaja
Zadatak
Belgrade Saxperience angažovao je Earth PR za pripremu i realizaciju komunikacione kampanje tokom dva izdanja Festivala 2014 i 2015.godine. Zadatak je bio da se organizuje integrisana medijska kampanja koja bi kombinovanjem digitalnih i klasičnih medija došla do nove publike.
Šta smo uradili
Kombinovanjem digitalnih media kanala na internetu sa web portalom Festivala u interakciji sa klasičnim (štampanim, TV i radio) medijima uz ciljano oglašavanje na internetu prema ljubiteljima raznih muzičkih žanrova u kojima dominira saxsofon uspeli smo da angažujemo publiku različitih godina i interesovanja. Od predškolaca, školaraca, studenata, do ljudi u srednjim i zrelim godinama.
Rezultat
Poseta 205 medijskih ekipa i 50 TV priloga, 30 radio izveštaja, 80 objava u štampanim medijima i 160 objava u online medijima. Preko 10000 posetilaca uživalo je na koncertima. Preko 500 000 ljudi je upoznato sa sadržajem.
Možemo i vama da pomognemo. Kontaktirajte nas već danas.
Klijent je rekao…
„Izuzetna mi je čast da sarađujemo sa Earth PR koji nam svojim uslugama već drugu godinu za redom otvaraju velika vrata prema našoj publici.”
Milan Savic, direktor festivala Belgrade Saxperience